MyQ
GÜVENLİ VE EKONOMİK DİJİTAL BASKI
Dijital baskının ilk yaygınlaştığı dönemde yazıcılar sadece ofis odalarında yerel olarak kullanılmakta ve baskı ihtiyacı olan her bir çalışan için ayrı bir yazıcı tahsis edilmekteydi. Bu şekilde tüm baskı işleri kolay ve güvenilir olarak yapılabilmekteydi. Bilgisayar ağlarının gelişmesi, çok fonksiyonlu yazıcıların ofis odalarından çıkıp koridorlara veya merkezi baskı odalarına taşınmasını da beraberinde getirmiştir. Bu gelişme ise, basılan tüm dokümanların herkes tarafından kolayca görülebilir ve rahatlıkla ulaşılabilir olması sakıncasını doğurmuştur.
Güvenlik zaaflarının yanı sıra, çalışanların ağ yazıcılarını kötüye kullanımı ve bunun takip edilememesi, merkezi çok fonksiyonlu cihaz kullanımı ile sağlanan ekonomik avantajı olumsuz etkilemekte, hatta renkli cihaz kullanımında masrafların eski yerel sisteme kıyasla artmasına dahi neden olabilmektedir.
MyQ tüm bu tehditlerin azaltılmasına yardımcı olup, tüm yazıcı ve kullanıcıların kontrol edilmesine olanak sağlar. Bununla birlikte çalışanlar için daha rahat ve verimli çalışabilecekleri bir ortam yaratır.
Temel Özellikler:
- Güvenli Baskı ve Kopyalama: Kartlı veya PIN’li sistem ile güvenli kullanım
- Gömülü Terminaller: HyPAS destekli Kyocera çok fonksiyonlu cihazlarla panel entegrasyonu
- Harici Terminaller: Kyocera yazıcılarla veya diğer üreticilerin cihazları ile uyumluluk
- Geniş Kart Okuyucu Desteği: Mifare, EM Marin, HID Proximity vb. temassız kartlarla uyumluluk
- Detaylı Raporlama: Fotokopi ve yazdırma işlerini, kişi veya departman bazında raporlama
- Follow-Me: Sisteme dahil herhangi bir cihazdan çıktı alabilme
- Easy Scan: Kullanıcıya tanımlı klasör veya email adresine tek tuş ile tarama
- Easy Fax: Faks sunucuları ile bütünleştirme
Kullanıcı Yönetimi:
- Otomatik kullanıcı oluşturma özelliği
- Active Directory, Novell ve Open LDAP ile kullanıcı eşitleme
- CSV dosyası ile kullanıcı eşitleme
- Otomatik PIN tanımlama ve email yolu ile kullanıcılara bildirim
Yazıcı Yönetimi:
- Mevcuttaki tüm yazıcıların taranarak kolayca sisteme eklenebilmesi
- Sistemdeki tüm cihazların durum takibi ve arıza raporlamasının yapılması
Baskı İşi Yönetimi:
- Zımbalama, duplex baskıya zorlama ve basılacak kopya sayısının belirlenmesi gibi özelliklerle baskı işlerini yönetebilme
- Web arayüzü kullanımı ile baskı işlerine önizleme yapabilme
- Kurallara bağlı olarak baskı işlerini silebilme, bekletebilme veya daha ekonomik bir cihaza yönlendirme
- Finans, muhasebe, yönetim gibi departmanlar için özel kuyruk oluşturabilme
Kullanıcı Erişimi
- Web arayüzü ve cihaz üzerinden kullanıcı girişi sonrası iş bekletme veya silme imkanı
Maliyet ve Raporlama
- Ağda bulanan tüm cihazları detaylı olarak izleyebilme
- Kredi ve kota kullanımı ile maliyetlendirme
- Proje bazlı maliyetlendirme
- Çeşitli rapor seçenekleri ile detaylı raporlama ve rapor otomasyonu
Equitrac Office / Express
Güvenlik ve Ekonomi...
Equitrac ile akıllı yazdırma sayesinde ikisine de sahip olun!
E -posta iletişimi, Web-tabanlı araştırma ve taranan PDF belgelerinin kullanıldığı bu dijital çağda bile,kağıt halen işletmeler için bilgi iletmede en tercih edilen yöntemdir. Ne yazık ki, pek çok çalışan kendi kişisel yazıcılarının, çok fonksiyonlu ağ yazıcılarına göre daha güvenli, kolay kullanımlı ve ekonomik olduğunu sanmaktadır. Onların bu yanlış tercihi “Yazdır” tuşuna her basıldığında para, zaman ve kaynak israfına neden olmaktadır. Equitrac Office / Express ile baskı atık ve maliyetlerini azaltabilir, çıktılarınızı en uygun yazıcıya yönlendirebilir, bunları yaparken de kullanıcılarınıza daha güvenli, kullanışlı ve gezici bir iş akışı sağlayabilirsiniz.
Equitrac, sektörde 30 yıldan fazla tecrübesi bulunan, tüm önde gelen fotokopi/yazıcı üreticileri ile uyumlu çalışan, dünya çapında 10.000’den fazla kuruluşu bulunan kurumsal baskı takip ve masraf yönetimi çözümüdür.
ÜRÜN ÖZELLİKLERİ:
Kurumsal baskı takibi ve masraf yönetimi
Embedded (Gömülü) çözümler
Bütünleşik çıktı yönetimi
Kolay Yönetim ve Sistem Entegrasyonu
Detaylı Raporlama
KYOCERA JOB ACCOUNTING
Kyocera´nın bu çözümünü destekleyen network yazıcı ve fotokopi ürünleri ile ücretsiz KYOCERA KM Net Viewer yazılımın kullanılmasıyla gerçekleştirilir.
Dokümantasyon takibi yapacak kişinin bilgisayarına KYOCERA KM Net Viewer yazılımı yüklenir ve ilgili ürünlerin kopya/tarama/faks/baskı sayaç bilgileri bu bilgisayar´da izlenir.